2013. december 22., vasárnap

 Zöld mappa.                                                                                          

Ennek az anyaga bútorbőr.Hát nem szeretem ezt az anyagot de mivel nem vastag így nagyon könnyen kezelhető volt.
Viszont a belső borítás egy lyukacsos szerintem préselt bőrből készült anyag.Nagyon kellemes tulajdonságú csak egy bibije van.
A ragasztó a kis lyukakon átjött.
Persze ezt itt a képen elég jól kivehető ám a valóságban azért nem annyira feltűnő.Na és persze tettem bele egy toll tartót is, hogy mindig kéznél legyen :) .






 Élét kiemeltem.



A monogram zsinórozással lett elkészítve.
Mivel ez egy nem alakítható anyag így sokat bajlódtam vele de végül nem lett olyan rossz.
Ez a második amit készítettem.Azt hiszem nem is olyan rossz csinálni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése