2011. október 27., csütörtök

Vizsgatárgyaim

Már bemutatkoztam nektek.Még talán annyit,hogy a Hagyományok Házában végeztem.Terényi Gyöngy
Népi Ipar művész nagyszerű tudását adta át nekünk.Úgy mint oktató és mint ember nagyszerű és csodálatos.
Mindent köszönök neki.

Most jött el az a pillanat amikor kezembe vehettem a várva várt bizonyítványt.
Nagyon sokat dolgoztam,hogy ezt végre megkaphassam.
De sikerült.
Remélem aki megnézi annak tetszeni fog.
Én minden esetre nagyon izgultam,hogy a nagyon szép és ízléses legyen.Meg persze korhű is.
Ez nagyon fontos.
Bemutatom a vizsga tárgyaimat.



Egy natúr színű pásztor tarisznya:



egy szandál azonos anyagból és egy bicska tok:


 Ezek nagyon kedves tárgyak nekem hiszen komplett tárgy együttesek darabjai.
Remélem nektek is tetszenek ezek a darabok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése